החינוך הוא התשובה לכל השאלות. משקיעים ומקבלים תשובות!

421

ועדת השקעות השנתית של תלמידי מרכז היזמות גלבוע

האם הבשורה בתחום האבקת עצי תמר תצא מהגלבוע? האם האפליקציה היודעת לעדכן הורים היכן ילדיהם נמצאים, תפותח בעמק-חרוד? על שאלות אלו ודרכי הפיתוח של המיזמים השונים, דנה וועדת השקעות השנתית בביה"ס עמק-חרוד. אירוע השיא של פאנל משקיעים בתחום היזמות הדיגיטלית וחקלאות מדייקת (המהווה כאירוע סיום שנת היזמות תשע"ט), נערך השבוע בביה"ס עמל עמק-חרוד, בנוכחות מרשימה של כל גורמי החינוך והיזמות בגלבוע, ובראשם עובד נור, ראש המועצה, רוית דום-עיני, מנכ"ל קבוצת עמל, ענת מור, מנכ"לית מוא"ז הגלבוע, ובכירי מנהל החינוך, והנהלת ביה"ס בניהולה של לילך שטיין. גם חברי מליאת המועצה, הסתקרנו מהאירוע הייחודי והגיעו לקחת חלק בחוויה.

מטרת וועדת ההשקעות הינה לדמות תהליך של גיוס הון בפני משקיעים, אותו נדרשת לבצע כל חברת סטארט-אפ. נבחרת היזמים מהגלבוע, תלמידי כיתות ט', הפגינו רוח יזמית מעוררת כבוד והשראה והעבירו פרזנטציות ברמה גבוהה במיוחד, אשר הרשימו את חברי הפאנל, כולם בעלי רקע עשיר, הן אקדמאי והן בישום ופיתוח, של כל שלבי היוזמות העסקיות. בין חברי הפאנל ניתן היה למצוא את פרופ' דן גלאי, רפי אבירם, ד"ר ז'ניה טילצ'ן, ד"ר גאורגי מייקוב, ואבי בן-זיקרי.

עובד נור, ראש המועצה: "הנחת היסוד לפיה בני הנוער ניחנים בחשיבה יצירתית במיוחד ועדיין לא מושפעים מתפיסות אקדמיות, באה לידי ביטוי בגלבוע ובצורה מרשימה במיוחד. הלב מתרחב למראה החניכים המציגים סטרטאפים מדהימים ובמקצועיות מוערכת. האנרגיה בחדר והעצות המדהימות שנתנו השופטים מניסיונם העשיר, ללא ספק ייתן לחניכים את קפיצת המדרגה בפיתוח המיזמים, ואת זריקת הביטחון לעתיד הכביר שעוד לפניהם".

בין המיזמים שהוצגו ניתן היה למצוא פיתוח אפליקציה שעובדת גם ללא צורך בקליטה ונותנת בכך שקט להורים היודעים בכל רגע נתון היכן נמצאים ילדיהם, פיתוח מערכת הנמצאת על גוף של לקויי ראיה ומתריעה בעזרת רטט או צליל על המכשול שלפניו, פיתוח של רחפן המאביק עצי תמר בצורה יעילה וממוקדת יותר ממה שקיים היום, או אפליקציה המסייעת לתלמידים להשלים חומר לימודי משיעורים שהפסידו ועוד.

"איזו מתנה אדירה! תודה לכל אחד שתרם להצלחת וועדת השקעות". אומרת יעל להמן, מנהלת מרכז היזמות בגלבוע. "תודה מיוחדת לשופטים שהשקיעו מזמנם כדי לשמוע, לייעץ ולעזור לחניכים שלנו. פעילותם מוערכת ומהווה נדבך חשוב לקידום הנוער והחדשנות בפריפריה!"

Источник