“מסתכלים קדימה ורואים במפעל הפיס שותף טבעי לקידום פרויקטים קהילתיים”

370

בכירי מפעל הפיס בביקור מעמיק לצורך הרחבת שיתוף הפעולה בגלבוע

ראש מוא"ז הגלבוע, עובד נור, אירח השבוע את בכירי "מפעל הפיס" לסיור עבודה מעמיק, ודן עימם על הרחבת שיתופי הפעולה בפרויקטים קהילתיים בגלבוע. הזרז להזמנת קובי בנבניסטי, מנהל אגף מבנים במפעל הפיס, ועירית בן מנחם, מנהלת מחלקת מבני פיס, הוא רצון המועצה להציג את תנופת הפיתוח, ולבחון דרכים נוספות בהם יכול מפעל הפיס לסייע למועצה לצלוח מכשולים, בדרך לקידום פרויקטים חברתיים, ופרויקטים של בינוי קהילתי. הסיור המעמיק התקיים בהשתתפות סגן ראש המועצה (דודי בונפיל), ומנכ"לית המועצה (ענת מור) ומנהלי מחלקות במועצה.

הסיור נפתח באולם החדש שנבנה בישוב אומן, בו מתקיימת אותה סינרגיה ידועה בגלבוע, המייעדת כל פרויקט תשתית משמעותי, לטובת הקהילה. כך, עוד בשלב התכנוני, וכעת בביצוע, נבנה האולם החדש באומן באופן המשרת הן את פעילות הספורט של ילדי הגלבוע, והן לטובת פעילות קהילתית של התושבים באזור. מדובר באולם מרשים בגודל של 1200 מ"ר, שמיועד להיות רב תכליתי, בו ניתן יהיה לשחק במגוון משחקי כדור. יהיו בו כ-400 מושבים, ועוד חדרי הלבשה, שירותים וחדרי שרד. עלות בניית האולם מוערכת ב- 8 מיליון שקל, שרובם גייסה המועצה ממפעל הפיס.

"בשם התושבים תודה על כל מה שעשיתם". אמר עובד נור, לנציגי מפעל הפיס. "מפעל הפיס הוא מפעל של נתינה חשובה לכל הרשויות, ולנו בגלבוע יש תכניות מפורטות לקידום מספר רב של פרויקטים, המאופיינים בכך שהם לטובת רווחת התושבים. מכיוון שכל הפרויקטים המשמעותיים בגלבוע, הם עם הפנים לקהילה, אנו מסתכלים קדימה, ורואים במפעל הפיס שותף טבעי ובכיר לקידום אותם פרויקטים קהילתיים", סיכם ראש המועצה.  

המשך הסיור כלל ביקור במגרש הכדורגל החדש הנבנה במוקייבלה, באולם הספורט בביה"ס "אחווה גלבוע", וכן ביקור במשרדי השירותים החברתיים החדשים במרכז יעל. הביקור במשרדי הרווחה בגלבוע, יחד עם הצגת התכניות העתידיות, היוו כבסיס לפגישה שסיכמה את הביקור, כאשר כל הנוכחים היו תמימי דעים, כי יישומם של אותם פרויקט קהילתיים עתידיים, יהוו מנוף  אפקטיבי בבינוי וחיזוק קהילת הגלבוע, בד בבד עם אלמנטים של קידום הפרט, והסרת המחיצות.

"מסתכלים קדימה ורואים במפעל הפיס שותף טבעי לקידום פרויקטים קהילתיים"

"תנופת הבנייה ופיתוח התשתיות בגלבוע, בהחלט מרשימה". אמרו נציגי מפעל הפיס. "מדובר בתכנון נכון, פיתוח ויישום המעידים על חזון עדכני. התרשמנו גם מיכולת ניצול המשאבים, המעידים על כך שאתם ערים למגמות שמוביל מפעל הפיס, דבר אשר יעזור לעשיה המשותפות והמוצלחת". סיכמו הבכירים.

"מסתכלים קדימה ורואים במפעל הפיס שותף טבעי לקידום פרויקטים קהילתיים"

 

"מסתכלים קדימה ורואים במפעל הפיס שותף טבעי לקידום פרויקטים קהילתיים"

Источник