קיבוץ גבע הוא הכוכב נולד של הגלבוע לשנת 2019!

475

אלפים השתתפו בתחרות “כוכב נולד” בגלבוע וזכו לחוויית נעורים מהנה

מראשו של הגלבוע מישהו פצח בשיר…ותחרות הכישרונות של נוער הגלבוע, הכתירה את בני הנוער מקיבוץ גבע במקום הראשון! כוכב נולד בגלבוע, ע"ש יותם לוטן ז"ל, התקיימה השבוע (20.5) באמפי' של קיבוץ בית השיטה. למעלה מ-2500 צופים, מכל רחבי הגלבוע, הגיעו להשתתף בחוויה ולתמוך בבני הנוער, כשייחד אתם הוריו של יותם ז"ל, בתיה ועמיר, ובני המשפחה.

את תחרות הכישרונות "כוכב נולד אזורי" יזם יותם ז"ל לפני מספר שנים, ומאז מותו בשנת 2006, הפך האירוע למסורתי. מספרת רוחמה ליבקוביץ', מנהלת מחלקת הנוער: "נאמנים לדרכו ולערכיו של יותם ז"ל, אנו מקפדים לקיים את התחרות במתכונות קבוצתית, עם חשיבות לתהליך המשותף שנוצר עוד הרבה לפני ההופעה. כל יישוב לוקח נושא ובוחר להציג אותו בדרך אמנותית עם קריצה, תוך שיתוף כמה שיותר בני נוער ובשילוב משחק ושירה".

בתחרות לקחו חלק מאות בני נוער המגיעים מ-10 יישובים שבמוא"ז הגלבוע. תוצאות דירוג המשתתפים נקבע ע"י 3 שופטים בלתי תלויים, ושכלול תוצאותיהם הניב את המיקום הסופי וקבע שקיבוץ גבע קוטף את המקום הראשון. למקום השני, הגיע הישוב כפר יחזקאל, ואילו את המקום השלישי השיג הישוב רם-און. ראוי לציין כי החלטת השופטים הייתה קשה במיוחד השנה, לאור איכות ההופעות, ההשקעה והמסרים שהועברו, ושיקפו רמה גבוהה במיוחד.

מעבר לממד התחרות והכיף, מהווה "כוכב נולד בגלבוע", כמפעל הנצחה מרגש לערכיו ולאישיותו של יותם ז"ל אשר פעל ללא לאות למען הזולת ועסק בהתנדבות במגוון תחומים. רס''ן (מיל') יותם לוטן ז"ל, נולד בבית-השיטה, ונפל בראש פלוגתו בקרב על בינת ג'בל במלחמת לבנון השנייה, והוא בן 33 במותו. "ליותם היה תלוי משפט על הקיר 'במקום בו נגמרות המילים מתחילה המנגינה', ואילו במהלך הערב המיוחד, כולנו באמת נותרנו ללא מילים", אמרה בתיה לוטן, אימו של יותם.

קיבוץ גבע הוא הכוכב נולד של הגלבוע לשנת 2019!

לאחר סיום מופעי בני הנוער, נהנה הקהל מהופעה מצחיקה במיוחד בהשתתפותם של מדריכי הנוער ביישובים, מחוזקים ברוחמה ליבקוביץ', ובסיון גולדמן מנהלת המרכזיים הקהילתיים בגלבוע. ראש המועצה, עובד נור, ומשפחתו של יותם העניקו לזוכים את הפרס ובירכו בשם הצוות המארגן, ומיד אח"כ הצטרפו לחגיגות הנוער.

קיבוץ גבע הוא הכוכב נולד של הגלבוע לשנת 2019!

Источник