תוכנית מתאר חדשה לשושנת העמקים יצאה לדרך

391

מטרת התוכנית ליצור מסגרת תכנונית עבור התחדשות הישוב, הסדרת זכויות הבנייה, הוספת שטחי ציבור, ושיפור התשתיות והדרכים הקיימות.

 

תוכנית מתאר חדשה לשושנת העמקים יצאה לדרך

 

מפגש התנעה לתהליך הכנת תוכנית מתאר חדשה ליישוב שושנת העמקים התקיים השבוע במועדון הפיס ביישוב. במפגש נכחו בכירי המועצה, ראש הוועד המקומי, חברי מליאה מהיישובים ועשרות  מתושבי המקום.
התושבים הוזמנו לשתף ברצונותיהם ובחזונם לגבי התוכנית, שמטרתה לפתור בעיות תכנוניות שונות הקיימות ביישוב, לחדש בו את התשתיות ולהסדיר את הדיור.
ראשת המועצה ד”ר גלית שאול אמרה בכנס כי המועצה תסייע ליישוב להפיק את המרב מהנתונים הקיימים בו על מנת “להפריח את השושנה”. 
שאול דיברה גם על הצורך בשימור ושיפור ההתיישבות הכפרית מול חופי הים של ישראל. “כמה יישובים כפריים ממוקמים על חוף הים, בלב ליבה של מדינת ישראל? מעט מאוד. אנחנו לא מדברים על מגדלי יוקרה, שהפכו לדבר שבשגרה, אלא על יישוב כפרי שהתברך במשאבי טבע נדירים. אני בטוחה שעם הקהילה והוועד המקומי נוכל להפריח את שושנת העמקים. יש לה את כל הנתונים הנדרשים לכך”. 

 

תוכנית מתאר חדשה לשושנת העמקים יצאה לדרך

בכנס השתתפו בין היתר גם סגן ראשת המועצה חיזקי סיבק, מהנדס המועצה ארמין אברמוביץ’, מנהלת מחלקת יישובי העמק נחמה כהן, מנהלת מחלקת תכנון במועצה גלית עוזיאל וראש צוות התכנון האדירכל חגי דביר. לדברי נחמה כהן, המפגש עם תושבי שושנת העמקים היה חיובי ומרגש, וכל הצדדים הבינו את הנחיצות לביצוע המהלך ביישוב.
מפגש ההשקה נועד לקרוא לתושבים לקחת חלק בתהליך ולהשפיע על עתיד היישוב. בהמשך צפויים להתקיים ארבעה מפגשים של תהליך שיתוף ציבור שייפתח חלק מהסוגיות לדיון בנושאים של תשתיות, חניות וגישה לחוף הים.

“זה אירוע מכונן מבחינתנו שיקבע כיצד תראה שושנת העמקים בעתיד. זאת הבעת אמון ביישוב כולו, ואמירה שאנחנו חלק חשוב ובלתי נפרד מעמק חפר”, אמר יו”ר הוועד יוסי רור.

הדפס

תוכנית מתאר חדשה לשושנת העמקים יצאה לדרך

Источник