אביהו מדינה הופיע באולם עין החורש

348

המופע המרגש “קלאסיקה ישראלית” נערך בחסות המועצה הדתית עמק חפר, בפני אולם מלא מפה לפה

אביהו מדינה הופיע באולם עין החורש

המועצה הדתית עמק חפר פועלת רבות לקירוב לבבות וגיבוש הקהילה בעמק – באירועים ובמיזמים תרבותיים נוספים. לרגל יום האישה הבינלאומי, ולקראת חג הפורים, יזמה המועצה את הופעתו של אביהו מדינה, “קלאסיקה ישראלית”, באולם עין החורש, שהיה מלא מפה לפה. 
ההופעה המרגשת כללה את הרפרטואר העשיר של יצירותיו של מדינה והקהל התרגש, שר ונהנה יחדיו.  ראשת המועצה האזורית עמק חפר, ד”ר גלית שאול, הגיעה להופעה ובירכה בחום את המועצה הדתית על פועלה העשיר, המגוון והמבורך.
יו”ר המועצה הדתית, יאיר בטיטו, נשא אף הוא דברים באירוע. “זה ימים רבים ישבנו וחשבנו איזה מופע יצליח ללכד כל כך הרבה תושבים מהעמק”, אמר בטיטו. “אך כשאני רואה את מספר התושבים הנמצאים איתנו כאן ליבי נפעם. אנשים ונשים ממקומות שונים, ממגזרים שונים ואני בטוח שגם מתרבויות ועדות שונות, אשר לקחו פסק זמן ממרוץ החיים ומרשים לעצמם ליטול כמה שעות אתנחתא. הם מוצאים פה דבר משותף, המרומם ומעלה את רוחם מעל הטרדות והדאגות היום יומיות. המוזיקה מצליחה להוציא אותנו מההוויה הרגילה שלנו, ‏ובמיוחד המוזיקה של אחד המלחינים מעמודי התווך של הזמר העברי מאז קום המדינה הלא הוא אביהו מדינה. וכאשר אנו מצליחים רק להתנתק קצת מהשגרה, ולהתחבר עם הפנימיות שלנו, אנו מוצאים את היופי של הבריאה, שכן עיקרו של העולם הוא הצד הרוחני הטמון בו”.

הדפס

אביהו מדינה הופיע באולם עין החורש

Источник