הרשמה לקורס חובשים של ‘איחוד הצלה’ לתושבי מ. א. לב

389

תאריך:
20/03/2018

תוכן:

להורדת קובץ ההרשמה לקורס חובשים לחץ כאן

באיחוד הצלה מתנדבים כ-4000 איש – מכל גווני האוכלוסייה , בפריסה כלל ארצית .

כל כונן איחוד הצלה מצויד על מנת לתת את המענה הראשוני:
°כלי רכב לניוד.  °הכשרה רפואית.  °ציוד רפואי קבוע ברכב.  °מכשיר קשר.

ההתנדבות בפועל:
כאשר מתקבלת קריאת חירום רפואית- המוקד הארצי משדר את קריאות החירום בסביבה הקרובה למקום האירוע, והכוננים שיוצאים לאירוע- נותנים טיפול רפואי ראשוני במקום.
כאשר יגיע צוות אמבולנס ויפנה את המטופל לבית חולים – המתנדבים סיימו את תפקידם.
היציאות למקרים כמו שניתן להבין- אינם מוגבלים בשעות או במיקום, המתנדבים יוצאים להציל חיים בזמנם הפנוי/האפשרי. במידה ואין אפשרות להיענות לקריאה- כונן אחר יוצא, כך שהאחריות במענה אינה על הכתפיים שלך בלבד.

לרווחת המתנדבים עומדים כ-50 בתי מתנדב, וקרוב ל-80 מרכזי ציוד אזוריים!

'איחוד הצלה' כגוף המוכר ע"י רשויות המדינה ומשרדי הממשלה השונים, ביניהם משרד החינוך, הביטחון, ועוד עורך קורסים ייעודיים להכשרת חובשים באזורים שונים בארץ ובעולם – ע"מ לשפר את המענה מציל החיים באזור.
אזורי הקורס נבחרים בראיה מבצעית, מתוך מטרה לקדם את האזורים בהם זמן ההגעה של כוחות ההצלה לוקה בחסר- החזון: הגעה לכל אירוע תוך 90 שניות!

הכשרת החניך הינה לרמה של 'חובש רפואת חירום' (שהינו הרמה הגבוהה ביותר של הענקת סיוע מציל חיים לפני הגעת אמבולנס) הסמכה אשר מוכרת ע"י משרד הבריאות – כגוף הממונה על תחום הרפואה. מתכונת הקורס

מתכונת קורס:
הסמכה של 180 שעות לימוד, שבהם לומדים את דרכי הטיפול במגוון רחב של מקרי: פציעות, תאונות, פגיעות, קבלת לידה ועוד
כשלכל אורך הקורס החניך עובר תרגולים מעשיים לוודא את התאמתו המקצועית.
הקורס מתקיים פעמיים בשבוע, מהשעה 17:00 – 22:00.

ע"י מילוי טופס זה יצור עמך קשר נציג 'איחוד הצלה' אזורי,   https://goo.gl/RofrtW
להשלמת ההרשמה לקורס שמתקיים באזור – נא מלא בתשומת לב את הפרטים הדרושים. לטופס זה מצורף פירוט רב על ההתנדבות, וההכשרה.  אין במילוי טופס זו כל התחייבות, ולא יעשה כל שימוש בפרטים שהושלמו שלא לצורך.
הטופס נרשם בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד! אי סף

תנאי סף:
על מנת למלא את הייעוד של הקורס – שיפור המענה באזור, המועמדים נדרשים לעמוד בתנאי הסף:
גיל 21 ומעלה, בעלי אמצעי תחבורה צמוד, יכולת/ רצון/ זמינות ליציאה למקרי חירום . לשם כך מתבצעים ראיונות לפני תחילת הקורס ובסיום הקורס לקראת תחילת ההתנדבות -שבהם בודקים את התאמתך להיות מתנדב 'איחוד הצלה'.
הועדה שעל ידה מתבצע הראיונות היא הגורם המוסמך בארגון לקבלת החניך לקורס או להתנדבות ,
ואין ברישום או בהצטרפות לקורס אישור לקבלתך להתנדבות. כמו כן,  ע"פ נהלי משרד הבריאות, וע"פ דרישות אגף רפואה- כגוף הפיקוח המקצועי- כל מתנדב אשר הוסמך כחובש, ע"מ לשמור על כשירותו המקצועית – עליו לעבור רענון של 44 שעות כל שנתיים.
לשם כך אנו ב'איחוד הצלה' מקיימים ימי ריענון להשתלמות- השתלמויות שנתיות ברחבי הארץ,  ומפעילים מערך חזרה וריענון מקוון- לטובת המתנדבים

Источник